f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


sof.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · s·o·f | SOF I | Solucja

SOF I

Solucja

Soldier of Fortune - Solucja

Etap 1 - The Subway (Metro)
Lokacja: Nowy Jork
Cele:
* uratuj jak najwięcej zakładników
* ochraniaj członków SWAT Teamu
* znajdź i złap Sabre'a, przywódcę gangu
* rozwal terrorystów

Zaczynasz w wejściu na stację metra. Zejdź na dół schodami i zabij pierwszego oponenta próbującego Cię powstrzymać (pierwsza krew...). Idź cały czas naprzód do miejsca, gdzie spostrzeżesz policjanta próbującego zastrzelić dwóch punków. Nie łudź się - nie uda mu się to i będziesz zmuszony sam ich wyeliminować. Podejdź do maszyny z napojami i obróć się. Z małego pomieszczenia wyjdzie kolejny członek gangu, który próbował zajść Cię od tyłu. Rozwal go i idź dalej. Po chwili zobaczysz punka pilnującego zakładnika. Zabij wroga i umożliw zakładnikowi ucieczkę. Na rozwidleniu dróg skręć w lewo i otwórz drzwi do małego pomieszczenia. Zbierz stąd wszystkie granaty i amunicję, po czym obróć się - trzech gangsterów będzie próbować cię dopaść. Przygotuj shotguna i gdy drzwi otworzą się rozwal wszystkich trzech. Kiedy ostatni wróg padnie przed tobą, wróć do głównego korytarza. Idź cały czas do przodu, aż do pary schodów. Pierwsze z nich prowadzą do ubikacji. Zejdź tam, zabij oponentów, po czym wejdź do męskiej ubikacji. Zabij wrogów i idź tym razem do damskiej. Tutaj przetrzymywany jest jeden z zakładników - uważaj na niego. Wyjdź z ubikacji, uważając na kolejnego oponenta, który rozwali ściankę przy wyjściu i korzystając z zaskoczenia będzie próbował Cię zabić. Wróć teraz do schodów i zacznij schodzić drugimi. Zabij kolesia, który ma zakładnika i idź dalej, aż do dużego pomieszczenia z pokojem kasjerów pośrodku. Z shotguna zastrzel wszystkich za kontuarem, po czym - wychylając się zza narożnika - wybij resztę przeciwników na tej planszy. Wskocz przez okienko do kasy (wskocz, przykucnij i trzymając klawisz 'crouch' idź w przód). Tutaj możesz użyć apteczki, która znajduje się na jednej ze ścian. Z boku, na ścianie po prawej znajduje się przełącznik otwierający drzwi w głębi sali. Zabij wszystkich wrogów, którzy pojawią się w korytarzu naprzeciw kas i wyjdź tylnym wyjściem z kasy. Jeżeli chcesz, możesz - zamiast wracać na planszę z kasą - iść do przodu i zabić dwóch bandytów mających dwóch zakładników. Idź do dopiero co otwartych drzwi, zabij kolejnego punka i zacznij schodzić schodami w dół, zabijając kolejnych członków gangu. Uważaj przy kolejnych schodach na drzwiczki na lewo od schodów: w środku, w maleńkim pomieszczeniu bowiem znajduje się kolejny wróg. Schodząc po schodach powinieneś ostatecznie dojść do szyn metra przy których stoi 'gangsta' z zakładnikiem. Strzel weń parokrotnie - jeżeli spadnie na szyny tym gorzej dla niego: skończy jak jedno z wcieleń agentów w Matrixie. Zeskocz na szyny i pójdź w prawo. Pod koniec korytarza - częściowo osłonięty - czeka kolejny wróg. Zabij go, obróć się i idź szynami do przodu. Zabij oponenta, który chce zabić zakładnika i idź dalej do przodu. Skręć w pierwszą wnękę na prawo i poczekaj tam chwilę: gdybyś w tym czasie znajdował się na torach, przejechałby Cię rozpędzony wagonik metra. Idź dalej, mijając wnękę na lewo (bezdomny) i zatrzymaj się przy kolejnej wnęce na prawo. Uważaj: wewnątrz czyha kolejny członek gangu. Gdy tylko padnie na twarz przed tobą, idź tunelem aż do kolejnej stacji kolejowej. Będziesz zmuszony raz jeszcze obserwować śmierć kolejnego policjanta. W odwecie zabij ich, przeskocz na drugą stronę stacji i zabij kolejnego wroga, stojącego na schodach. Wbiegnij na schody i cały czas biegnij do góry. Tu bądź przygotowany na to, by zwolnić palec ze spustu - już po paru chwilach dojdziesz do swojego partnera, Hawka i kilku policjantów. Tu zobaczysz jeszcze, że Sabre - szef gangu - ucieka jednym z pociągów. Wskocz na następny pociąg i obróć się w lewo, do tyłu. Już po chwili dogoni Cię wagon z trzema bandytami na dachu. Zabij ich (spójrz jak pięknie spadają w dół). Kiedy pociąg się zatrzyma, zeskocz z niego i biegnij do przodu, cały czas strzelając do oponentów, po czym ukryj się we wnęce na prawo od Ciebie. Teraz poczekaj chwilę i celując na ślepo (celownik zmienia się w czerwony, tak więc nawet w tej mgiełce możesz strzelać nie będąc ostrzeliwanym) zabij wszystkich wrogów, którzy będą się kierować w Twoją stronę. Kiedy ostatni z nich zakończy funkcjonowanie, misja zakończy się sukcesem. Nie przejmuj się też tym, że Sabre uciekł - jeszcze się z nim spotkasz...

Etap 2 - Ugandan Train (Pociąg do Ugandy)
Lokacja: Soroti, Uganda
Cele:
* znajdź i zniszcz jedną z głowic
* rozwal wrogów

Zaczynasz na platformie ostatniego wagonu pociągu, którym przewożona jest jedna z głowic. Wejdź drabinką na górę, przejdź po dachu tego wagonu i rozwal kolesia, który znajduje się poniżej Ciebie, na wagonie z siatką. Zeskocz tam, przejdź koło skrzynek i wskocz na kolejny wagon. Drabinką wejdź na jego dach i rozwal kolejnego wroga. Stąd przeskocz na czwarty wagon, który kształtem przypomina cysternę. Na piątym wagonie przy otwartych klapach stoi dwóch oponentów. Rozwal ich i wskocz na ten wagon. Na dół nie masz po co iść, nic tam nie ma. Zamiast tego skoncentruj się na trzech kolesiach, którzy grzeją do Ciebie ze skrzynek na szóstym wagonie. Rozwalenie ich nie jest trudne - możesz - jeśli nie czujesz się na siłach by walczyć w zwarciu - korzystać z osłony jaką dają skrzynie ustawione na przedzie wagonu którym jedziesz. Pozbieraj amunicję i poczekaj, aż helikopter zrobi swoje - zestrzeli jedną ze skrzyń. Gdy tak się stanie, wskocz na skrzynię, a ze skrzyni skocz do wagonu z koksem. Przeczołgaj się na koniec wagonu. W następnym wagonie, zakrytym, stoi trzech kolesi. Wrzuć tam granat dymny, a kiedy oni nie będą widzieć Ciebie, wstań i paroma celnymi pociskami poślij ich do diabła. Wskocz do bezpiecznego już wagonu i pozbieraj broń, którą niedawni przeciwnicy zostawili po sobie. Masz snajperkę, a to już sukces. Poczekaj chwilę w tym wagonie aż gdzieś w okolicach pojawi się helikopter. Gdy będzie już blisko i zacznie strzelać, stań w wagonie tak, by on Cię nie mógł trafić, ale zarazem tak, żebyś mógł się wychylić bez ryzyka trafienia. Jeżeli uda Ci się znaleźć takie miejsce przełącz broń na snajperkę i celuj w pierwszego pilota helikoptera. Jeśli uda Ci się precyzyjnie trafić, pilot zginie (ach, ta zabryzgana krwią kabina), sam helikopter zaś wpadnie w autorotację i po chwili rozbije się. Podejdź do końca wagonu, do snopów siana i przykucnij. Po drugiej stronie stoi dwóch kolesi, między nimi jest czerwona beczka. Uaktywnij snajperkę i strzel w tę beczkę. Kolesie zginą rozerwani eksplozją, a większość skrzynek za kolesiami wybuchnie. Zeskocz teraz na ten wagon i poczekaj aż kolejny oponent wskoczy na skrzynie. Zabij go i sam wskocz na skrzynie, przy okazji zabijając kolejnego wroga na końcu wagonu. Przeskocz teraz na kolejny wagon i wejdź na jego dach. Zobaczysz kolesia, który będzie biegł do Ciebie na wagonie przed Tobą. Nie przejmuj się - nie zdoła dobiec, bo wraz z kawałkiem dachu spadnie w dół. Wykończ go i wskocz do tego wagonu, po czym od razu przykucnij, bowiem tuż obok, za przegródkami znajduje się kolejny oponent. Wychyl się i zabij go pociskiem z shotguna bądź snajperki. Przeskocz na kolejny wagon i wąskim chodniczkiem, który prowadzi wokół wagonu, przedostań się na jego lewą część. Pośrodku spostrzeżesz drzwi. Po ich otwarciu zostaniesz przywitany salwą pistoletów dwóch ostatnich strażników. Zabij ich z shotguna, po czym wejdź do środka wagonu i obróć się o 180 stopni. Na drzwiach do dalszej części wagonu znajduje się zabezpieczenie. Rozwal je z dubeltówki i wejdź otwartymi już drzwiami do środka. W tym momencie uaktywni się animacja - John zdetonuje głowicę, a misja zostanie zaliczona.

Etap 3 - The Armory (Zbrojownia)
Lokacja: Księgarnia Lasky's w Nowym Jorku
Cele:
* skontaktuj się z Samem
* przygotuj się na kolejną misję
Etap nie należy do najtrudniejszych. Po prostu musisz otrzymać odprawę na kolejną misję. Zejdź ze schodów, skręć w lewo i otwórz drzwi. Znajdziesz się w bibliotece. Podejdź do głównego stolika i zagadaj sprzedawcę (klawisz użyj) - Sama. Idź za nim. Po chwili znajdziesz się w sekretnym pokoju, w którym czeka na Ciebie Hawk. Dostaniecie zadanie zniszczenia drugiej bomby, nazwanej Queen Bee. Została ona dostarczona do nieprzychylnej zachodowi frakcji w Kosowie... Podejdź do głównego komputera i użyj go. Dostaniesz możliwość zakupu różnej broni na misję. Wybór należy do Ciebie. Ja wziąłem sobie raptora, czterdziestkę czwórkę i snajperkę. Z ekwipunku zaś - pancerz, granaty i plastik.

Etap 4 - Kosowo Sewers (Kosowo: Piwnice)
Lokacja: Gracanica, Kosowo
Cele:
* znajdź i zniszcz Queen Bee
* rozwal terrorystów
* pomóż oddziałom sprzymierzonym

Zaczynasz w kanałach pod Kosowem. Pobiegnij do przodu, potem w lewo, rozwalając na swojej drodze wpierw dwóch, następnie aż czterech kolesi. Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z rozwaloną ścianą na lewo i dwoma korytarzami kawałek dalej (również po lewej). Wejdź w jeden z tych korytarzy, idź nim w prawo do momentu, gdy dojdziesz do kolejnego dużego pomieszczenia z dużą ilością oponentów. Rozwal ich wszystkich, po czym wskocz w wyrwę w ścianie i idź nią dalej, starając się unikać przy tym spadających odłamków i strzelających kolesi. Korytarzami idź naprzód i wskocz do rury, która prowadzi do zamglonego tunelu. Idź tym tunelem aż dojdziesz do kolejnego pomieszczenia z oponentem na lewo od Ciebie. Kiedy już go poślesz w piach, obróć się i rozwal kolejnego kolesia, który jest nad Tobą, na górze. Wespnij się tam i wejdź w otwór kolejnej dużej rury. Idź nią cały czas do przodu, aż do drabinki. Wespnij się po niej na samą górę. Po drugiej stronie pomieszczenia zobaczysz Hanka, który nakaże Ci odkręcić znajdujący się tu zawór. Zrób to: woda, która spłynie korytarzami rozwali ścianę w jednym z pierwszych pomieszczeń. Kiedy to się stanie drabinką zejdź w dół, wróć w lewo i do pierwszego pomieszczenia i znów w lewo. Tutaj znajdziesz kilku nowych wrogów z karabinami maszynowymi. Zestrzel ich wszystkich i skręć w prawo, do nowo powstałego tunelu. Rozwal oponentów, po czym - zważając na to, że za chwilę jedna z szyn się oberwie - podejdź jeszcze kawałek do przodu. Na kolejnej planszy jest dwóch następnych chętnych na mały sparring. Uważaj jednak - grają niesportowo: ten po lewej ma granaty. Wymierz im czerwone kartki za pomocą snajperki, po czym wejdź w niezniszczony korytarz na prawo od Ciebie. Przejdź małym tunelem, który doprowadzi Cię do drabiny. Wespnij się po niej na górę i podnieś pancerz po niedawno zabitym żołnierzu. Skręć w tunel na lewo od Ciebie i idź do przodu, uważając na kolesi, którzy grzeją do Ciebie z dołu. Biegnij dalej pomostem, skręć w lewo i biegnij dalej korytarzami niszcząc nowych napastników - w ten sposób powinieneś dotrzeć do drabinki prowadzącej w dół. Zejdź nią i wejdź w tunel na lewo, który doprowadzi Cię do dziury w ziemi. Zeskocz na dół i pójdź zamglonym tunelem do końca, do drabiny, którą będziesz mógł wyjść na górę. Tutaj spostrzeżesz, że uciekająca ciężarówka przejeżdża jednego z oponentów, po czym wybucha. Rozwal zaskoczonego drugiego oponenta, po czym pozbieraj amunicję i apteczkę znajdujące się w pobliżu. Wejdź bardzo długą drabiną na górę i podejdź do zaworu, który się tu znajduje. Jego przekręcenie spowoduje, że jedna z rur spadnie na ziemię. Teraz zejdź tą drabiną na dół, obróć w prawo i pójdź korytarzem do przodu. Dotrzesz do pomieszczenia z niedawno co zniszczoną rurą. Rozwal kolesia, który się na Ciebie czai w zaułku na prawo i wejdź drabinką na górę. Stąd zeskocz na rurę i przejdź nią w dół, do niezbadanej jeszcze części planszy. Za chwilę zobaczysz dwóch oponentów stojących za murkiem. Przygotuj snajperkę i dwoma szybkimi, celnymi strzałami zmień ich we fragmenty materii nieożywionej. Idź dalej - zobaczysz nasyp z piasku i murek na samej górze tego nasypu. Jest tutaj pięciu kolejnych przeciwników. Schowaj się za murkiem, wyceluj snajperą i co chwila wychylaj się, by ściągnąć kolejnego żołnierza. Kiedy już uporasz się z nimi, zmień broń na czterdziestkę czwórkę i zacznij wspinać się po piachu na górę. Jeden koleś będzie chciał zejść na dół - zastrzel go i idź dalej, ciemną rurą do następnego pomieszczenia. Rozwal wszystkich oponentów, po czym wyjdź na zewnątrz i... wejdź w kolejną rurę na lewo od Ciebie. Stąd przejdź do następnej planszy, rozwal wszystkich wrogów, weź apteczkę i znów wejdź do następnej rury na lewo. Kiedy ona się skończy, zeskocz na dół i wskocz do tunelu. Przejdź kilka tunelików do miejsca, w którym po Twojej prawej stronie będzie znajdować się drabinka, a koło niej rura, z której unoszą się opary. Wejdź drabinką na górę, po czym strzel z czterdziestki czwórki w rurę - to otworzy Ci przejście dalej. Wejdź do rury i idź nią cały czas w lewo, aż dojdziesz do dziwnych skrzynek z serbskimi napisami. Stąd tunelem idź cały czas do przodu, zatrzymując się przy każdym oknie i rozwalając kolejnego napastnika (w ten sposób powinieneś bezpiecznie wyeliminować trzech oponentów). Na końcu wyjdziesz na powierzchnię, a przed Tobą będzie stał czwarty, ostatni już oponent. Zestrzel go z broni maszynowej. Po chwili przybiegnie tutaj Hawk z dowódcą KLA, który da wam kilka dalszych informacji na temat położenia Queen Bee.

Etap 5 - Kosovo Town and Anti-Aircraft Gun (Kosowo: miasto i działko antylotnicze)
Lokacja: Gracanica, Kosowo
Cele:
* znajdź i zniszcz stanowisko AA
* rozwal wrogów
* pomóż oddziałom sprzymierzonym

Właśnie zaczynasz najlepszy - moim skromnym zdaniem - etap w całej grze. Startujesz wewnątrz zniszczonej rury. Podejdź kawałek do przodu. Dowiesz się od Hawka, że Queen Bee ma niedługo zostać odpalona. W pierwszym pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, stoi skrzynia. Zniszcz ją i weź noktowizor. Wejdź na schody i przejdź przez wyłom w murze - znajdziesz się na otwartej przestrzeni. Zabij wszystkich oponentów (zobaczysz przy okazji jak dwóch nieszczęsnych żołnierzy ginie od strzału moździerza). Pobiegnij do kościółka i wejdź do środka. Wybiegnij przez tylnie drzwi i biegnij cały czas do przodu uważając na wrogów. Po chwili znajdziesz się w kolejnej zbombardowanej części miasta. Obróć się i zabij wroga na górze. Zabij wszystkich okolicznych, a namolnych wrogów i wskocz na metalową rurę, po czym wskocz na budynek. Otwórz drzwi i biegnij cały czas do przodu - do miejsca, gdzie w Twoim kierunku posypią się kule. Zwróć uwagę, że wrogowie poukrywali się za workami z piaskiem, więc zrozumiałe są kłopoty jakie początkowo może sprawiać ich sprawne wyłuskiwanie. Aby ułatwić sobie zadanie rzuć w nich granatem, lub ukryj się za jakąś ścianą i wychylając się zza niej eliminuj pojedynczo za pomocą snajperki. Kiedy uporasz się z problemem wskocz na rampę, która jest za workami z piaskiem i wejdź na górę. Idź korytarzem w prawo i zabij jeszcze kilku wrogów w kolejnych korytarzach. Kiedy dojdziesz do pomieszczenia, w którym dwóch żołnierzy strzela do Ciebie z bunkra, nie wychodź, tylko uaktywnij snajperkę i kryjąc się za ścianą zestrzel ich dwoma celnymi strzałami. Zmień broń na bardziej poręczną (np. 44) i wejdź do pomieszczenia, po czym od razu obróć się. Zza Ciebie wyjdzie bowiem dwóch kolejnych serbskich żołnierzy. Oczywiście zabij ich. Weź apteczkę, która znajduje się w jednej ze skrzyń, po czym opuść to pomieszczenie drzwiami na prawo od bunkra. Wejdź na kolejne schody, wespnij się po nich na samą górę, zeskocz na rampę, która znajduje się po lewej i wreszcie wejdź w drzwi wiodące do następnego pomieszczenia. Z okien będzie strzelało do Ciebie kilku snajperów - poza nimi będziesz musiał stawić czoła kilku normalnym piechocińcom. Wykończ ich wszystkich. Podejdź kawałek do przodu - zobaczysz czołg chroniony przez kilku żołnierzy. Strzeli on w most i odjedzie. Wejdź na most i przejdź do uszkodzonej części. Tu zobaczysz rozwaloną pomarańczową rurę. Zeskocz w dół, przykucnij i wejdź w rurę. Idź naprzód - dotrzesz do drabinki. Wejdź nią na górę - znajdziesz się w kolejnym budynku. Zniszcz skrzynki znajdujące się po Twojej lewej stronie i weź znajdujące się tam granaty. Dodatkowo zbierz pancerz i idź na prawo. Jest tam kilku wrogów - zabij ich z broni konwencjonalnej (uważaj na psa, który będzie biegł w Twoim kierunku). Znajdziesz się znów na zewnątrz - tu zobaczysz ciężarówkę, której przeznaczeniem jednak jest się przewrócić. Nie zajmuj się nią więc, tylko wybij wszystkich żołnierzy znajdujących się w polu Twego rażenia. Idź na lewo, tam gdzie są widoczne zniszczenia. Przejdź przez drzwi i zabij snajpera, który czai się na wieży, po czym zeskocz na dół, na podwórko po którym biega jeszcze kilku żołnierzy. Przejdź przez wyrwę w murze. Znajdziesz się w małym pomieszczeniu z drzwiami po prawej stronie i zgliszczami po lewej. Otwórz drzwi, zbierz apteczkę i amunicję, po czym przejdź koło ciężarówki, która leży z lewej strony. Strzel w małe okienko i przejdź nim do kolejnego pomieszczenia, na którego środku umieszczone jest potężne działo. Biegaj wokół tego działa i zabijaj kolejnych serbskich żołnierzy. Kiedy ostatnie ciało dotknie ziemi, misja będzie zaliczona.

Etap 6 - Kosovo Hanger (Kosowo: hangar)
Lokacja: Gracanica, Kosowo
Cele:
* znajdź i zniszcz Queen Bee
* rozwal wrogów

Idź cały czas do przodu, wejdź po dostrzeżonej drabince na górę i otwórz drzwi. Weź z tego pomieszczenia amunicję, noktowizor i zbroję. Wejdź na górę po skrzynkach i wskocz w rurę klimatyzacji. Przejdź przez zamglone tunele - dojdziesz do drabinki. Teraz działaj po cichu - im dłużej będziesz spokojnie zabijał wrogów ze snajperki tym dłużej nie rozlegnie się alarm. Przełącz więc broń w snajperkę i zabij kolesia, który stoi przy alarmie. Teraz wejdź na drabinkę i wejdź na górę. Tutaj zobaczysz w budynku kolejnego strażnika stojącego przy alarmie - w budce wartowniczej. Zabij go pojedynczym mierzonym strzałem w krtań, po czym przedostań do budynku znajdującego się po Twojej lewej stronie (w wartownicy nie ma nic ciekawego, prócz przełącznika włączającego alarm). Teraz stań za skrzynkami i wykończ żołnierza, przemierzającego korytarz. Wejdź do pomieszczenia. Jak widzisz, na górze stał kiedyś strażnik, lecz Twój wcześniejszy strzał zmusił go do wiekuistego spoczynku. Wejdź na wieżyczkę po Twojej prawej stronie i spójrz w dół. Na jednej ze skrzynek leży apteczka. Zeskocz tam i weź apteczkę. Teraz przejdź przez małe, pojedyncze drzwi do kolejnego pomieszczenia. Tu zatrzymaj się i uspokój: po Twojej lewej stronie znajduje się całkiem spora liczba żołnierzy. Wyciągnij snajperkę i korzystając z precyzji i siły ognia przez nią oferowanej usuń jak największą ich ilość. Kiedy wreszcie zorientują się skąd padają strzały i zaczną biec w Twoim kierunku, wyciągnij pistolet maszynowy i demokratycznie wykończ pozostałych przy życiu. Teraz przejdź na drugą stronę pomieszczenia i wejdź w pierwsze podwójne drzwi po lewej stronie. Zobaczysz krótkie demko, w którym Hawk wysadza ładunki wybuchowe - co powoduje zniszczenie niektórych wcześniejszych zapór. Weź cały ekwipunek, który znajduje się w tym pomieszczeniu: amunicję, granaty, apteczkę i pancerz. Wejdź do pomieszczenia, które znajduje się obok drabinki, podejdź do komputerów i wyłącz systemy ochronne. Teraz wróć do głównego hangaru i wejdź przez podwójne drzwi do następnego pokoju. Zabij oponentów, po czym - jeżeli jesteś ranny - użyj apteczki, która znajduje się na ścianie. Zanim opuścisz to pomieszczenie, podnieś pancerz i amunicję leżące na ziemi. Teraz zejdź schodami i pójdź korytarzem do przodu, zabijając biegnących w Twoją stronę żołnierzy. Wejdź do lądowiska dla helikopterów i zabij kolejnych oponentów. Weź stąd C4 i kolejne apteczki. Pójdź do pokoju zarządzania i uruchom przycisk na pulpicie. Dzięki temu maszyna ze skrzynią przesunie się, odsłaniając małe okienko. Wyjdź z tego pomieszczenia i podejdź do okienka. Chroniącą je kratę rozwal dowolną bronią (nóż?) i wczołgaj do środka. Przeczołgaj się na drugą stronę zamkniętych drzwi. Zmień broń na maszynową i naciśnij przycisk przy drzwiach. Zabij wszystkich okolicznych żołnierzy i zejdź korytarzem do kolejnego dużego pomieszczenia z wieloma żołnierzami. Pozbieraj stąd wszystkie przedmioty, po czym skręć w korytarz na lewo. Usłyszysz komunikat Hawka o niespodziance, która czeka ciężarówkę. Przejdź przez podwójne drzwi i poczekaj aż ciężarówka wybuchnie, raniąc przy tym stojących najbliżej żołnierzy. Wyeliminuj pozostałych i idź w stronę drzwi po prawej. Uważaj jednak na snajpera, który właśnie mierzy Ci w głowę: znajdziesz go po prawej stronie. Na końcu korytarza zobaczysz duże pomieszczenie ze schodami pośrodku. Wejdź na schody i przejdź przez drzwi po drugiej stronie chodnika. Teraz obejrzysz sobie krótką scenkę, w której John i Hawk otwierają drzwi do głównego hangaru. Przy okazji włączy się alarm, który sprowadzi na Twoją głowę więcej żołnierzy. Korzystając z chwili przerwy zbierz wszystkie przedmioty, które się tutaj znajdują. Poczekaj chwilę - już po parunastu sekundach pojawi się tutaj nowa partia nowych żołnierzy. Wykończ ich wszystkich i zacznij wracać do hangaru. W pomieszczeniu ze schodami czeka Cię znów walka z wrogami - wyeliminuj ich najlepiej za pomocą granatu i dokańczając dzieła zniszczenia bronią maszynową. Wróć do hangaru. Otwórz drzwi i od razu przesuń się w prawo. Masz do wyboru wrzucić wrogom granat dymny i wykończyć zasypując gradem pocisków 5.56 bądź eliminować pojedynczo ze snajperki dopóki się da, po czym również przełączyć w karabin maszynowy. Tak czy owak jednak - po zabiciu ostatniego zobaczysz jeszcze demko, jak wykradziony bombowiec eksploduje...

Etap 7 - Udeineniya Canyons (Udeineniya: kaniony)
Lokacja: Udeineniya, Syberia
Cele:
* znajdź wejście do strzeżonej bazy
* rozwal terrorystów
* znajdź i zniszcz Nest Egg

Zaczynasz ten etap w lodowych kanionach, gdzieś na końcu świata zwanym Syberią. Idź cały czas do przodu, do chwili gdy John wypowie kwestię o starych fortyfikacjach. Teraz wyciągnij snajperkę, ukryj się za ścianą, wychyl i poczekaj, aż pierwszy żołnierz znajdzie się na linii ognia. Zabij go, po czym trochę wyjdź do przodu i snajperką rozwal kolejnego kolesia, stojącego w wieży wartowniczej. Podejdź jeszcze trochę i rozwal trzeciego strażnika - tego stojącego na moście. Z wieżyczki weź amunicję, po czym wejdź na most i idź powoli do przodu. Przygotuj snajperkę i rozwal kolesia, który kręci się w kanionie za mostem. Podejdź jeszcze kawałek i ponownie snajperką zniszcz działo maszynowe, które znajduje się bunkrze na lewo od Ciebie (wiem, że to niezbyt wiarygodne, liczy się jednak skuteczność, a tej temu sposobowi odmówić nie sposób...). Wykończ jeszcze ostatniego strażnika, wejdź do bunkra i weź z niego apteczkę. Idź dalej kanionem, uważając na zboczu na kolesia, który znajduje się na górze i kolejnego, który stamtąd zeskoczy - tych dwu wyeliminuj raczej za pomocą czegoś innego niż snajper rifle. Po paru chwilach dojdziesz do kanionu, którego brzegi łączy rura. Przechodząc po niej uważaj, by nie ześlizgnąć się na dół. Zejdź powoli i przygotuj snajperkę. Rozwal z niej dwóch strażników, po czym podejdź jeszcze kawałek do przodu i rozwal wieżyczkę czołgu, który tu stoi (wystarczy jakieś 10 do 12 strzałów, a sposób wydaje się być najbezpieczniejszym ze wszystkich). Spójrz w lewo i zapamiętaj widok rury, jaką zobaczysz - będzie Ci ona potrzebna w dalszej części rozgrywki. Teraz przejdź na prawo i schowaj się za budynek, gdyż na moście nad Tobą zobaczysz jadący czołg. Kiedy zniknie Ci z oczu, z nasypu w śnieg zeskoczy dwóch, tuż za nimi zaś pojawi się dwóch kolejnych. Zabij wszystkich czterech i dalej przedzieraj się naprzód. Dojdziesz do czołgu stojącego na polance. Dzięki cięższej broni rozwal wszystkich strażników, po czym schowaj się za czołg i wychylając się zza niego rozwal obydwa działka automatyczne w bunkrach przy wejściu do budynku. Teraz już możesz bezpiecznie dostać się do jego wnętrza. Idź do przodu, po czym otwórz drzwi i rozwal dwóch kolesi na dole i jednego na półpiętrze. Skręć w lewo i podejdź do drzwi, które spostrzeżesz za czołgami. Otwórz je, zabij kolejnych dwóch strażników i schodami wbiegnij na górę. Teraz, korzystając z drabinek wespnij się na samą górę (trzy razy) i zabij wszystkich oponentów. Zaraz po tym wbiegnij na schody i zabij strażnika, wreszcie - jeżeli chcesz - możesz na chwilę wyjść na zewnątrz, rozwalić następnego strażnika, dwa działka i wziąć apteczkę. Zejdź na dół - do pokoju ze skrzyniami i przejdź przez drzwi, które się za nimi znajdują. Zabij opancerzoną kobietę i - jeżeli musisz - użyj apteczki, która jest na ścianie, po czym wciśnij niebieski przycisk. Otworzyłeś rurę, którą widziałeś na zewnątrz. Masz 45 sekund, by do niej dotrzeć. Czasu masz naprawdę sporo, więc nie musisz się spieszyć (ponadto jeśli nie uda Ci się - możesz otworzyć rurę ponownie). Wejdź drabinkami na górę i otwórz przyciskiem drzwi, które się przed Tobą znajdują. Wyjdź na zewnątrz, zabij strażnika i podbiegnij do przodu i w prawo. Wskocz do rury, przejdź na jej drugą część i poszerz wyrwę, która znajduje się w jej prawej stronie. Rozwal dwóch kolesi, którzy biegają na zewnątrz. Wbiegnij za czołg i zabij wrogów, którzy będą pojawiać się w polu rażenia. Kiedy dym opadnie, biegnij naprzód i spróbuj jak najszybciej zniszczyć działko, które się tutaj znajduje. Drabinką wejdź do budynku po lewej, rozwal kolesia, weź pancerz, po czym rozwal drugie automatyczne działko. Teraz wyjdź stąd i przejdź śnieżną półką na kolejną część wież. Weź apteczkę i - jeżeli chcesz - możesz zejść na rurę na dół i wziąć kolejną apteczkę. Poczekaj, aż z kanionu wybiegnie dwóch kolesi, zastrzel ich, po czym sam wbiegnij w ten kanion. Podbiegnij do przodu, wskocz w wydeptaną dziurę w ziemi, przygotuj snajperkę, po czym zestrzel nią dwóch kolesi w wieżyczkach i jednego koło bramy. Podejdź do przepaści i zrób dziurę w jednej z rur (tej po prawej). Zeskocz na nią i przeczołgaj się nią do przodu, później w lewo. Rozwal kolesi, wejdź na górę, otwórz drzwi, rozwal kolejnych kolesi i skręć w lewo, do garażu z dwoma czołgami. Skręć znów w lewo, wskocz do rury i przejdź nią kawałek do przodu. Etap zaliczony.

Etap 8 - Udeineniya Denensive Installation (Udeineniya: instalacja obronna)
Lokacja: Udeineniya, Syberia
Cele:
* znajdź wejście do strzeżonej bazy
* rozwal terrorystów
* znajdź i zniszcz Nest Egg

Idź rurą do przodu, potem wejdź na drabinkę i rozwal wszystkich trzech strażników w pomieszczeniu z czołgiem. Weź apteczkę, pancerz i wyjdź z tego pomieszczenia małymi drzwiami. Tu zabij kolejnych dwóch strażników i idź pomostem dalej. Nie zeskakuj na dół - jest tam tylko worker (nie strzelaj weń!), więc szkoda czasu. Otwórz drzwi i zniszcz działo automatyczne, które znajduje się nad schodami. Rozwal także dwóch kolejnych strażników, którzy przybiegną tutaj, po czym zejdź na dół i otwórz drzwi. Zabij kolejnych trzech strażników i zejdź schodami na dół. Dwóch kolesi będzie biegło na Ciebie, więc możesz się ukryć i wyeliminować ich celnymi strzałami ze snajperki. Korzystając z faktu, że masz ją w dłoniach wykończ trzeciego, który znajduje się powyżej i idź dalej schodami. Wejdziesz do pomieszczenia w którym przez okno będziesz widział strzelający helikopter i kolesia. Poczekaj, koleś w helikopterze jest na tyle głupi, że za chwilę sam zniszczy swoją maszynę. Przejdź teraz podwórkiem do następnego pomieszczenia. Rozwal czterech przeciwników, którzy się tu kręcą, po czym otwórz drzwi za schodami za pomocą niebieskiego przycisku przy komputerze. Zrzuć na schody granat - tak by wybuch uszkodził działko automatyczne. Teraz zezłomuj je do końca i rozwal kolejnych nadbiegających strażników. Idź w prawo, ignorując drabinkę i rozwal resztę strażników. Rozwal kratę, która leży na ziemi i zeskocz na dół, do tunelu. Zejdź kolejną drabinką na dół, rozwal dwóch oponentów, po czym następną drabinką wejdź na górę i - jeżeli musisz - użyj apteczki, która znajduje się na ścianie. Idź korytarzem i zabij dwóch przeciwników. Przed Tobą otworzy się śnieżny korytarz. Oszczędź sobie trudu i nie idź do drzwi po prawej, ponieważ są one zamknięte. Skieruj się natomiast dwukrotnie w lewo, rozwal wszystkich oponentów i wejdź mini-mostkiem na górę. Poczekaj, aż ktoś otworzy palnikiem drzwi od wewnątrz, po czym wejdź do tego pomieszczenia i rozwal kilku strażników, którzy się tu kręcą. Przejdź teraz pomostem nad kolejnym pomieszczeniem i rozwal jak największą ilość oponentów na dole. Idź cały czas prosto, aż do drzwi windy. I tu niespodzianka - okaże się, że wybuchający helikopter uszkodził je. Zeskocz na dół i wyjdź z tego pomieszczenia jedynymi drzwiami, które się tu znajdują. Przejdź korytarzykiem do magazynów. Zabij wszystkich kolesi, po czym skręć w prawo i kolejnym korytarzykiem przedostań do pokoju z dwoma generatorami i pracownikiem. Naciśnij oba przyciski przy tych maszynach, po czym wyjdź stąd kolejnymi drzwiami. Teraz idź do przodu śnieżnym tunelem, uważając jednak, by Cię nie przejechał czołg. Zabij wszystkich kolesi, wejdź drabinką na górę, zabij kolejnego kolesia i otwórz drzwi. Zorientowałeś się już, gdzie się znalazłeś? To te drzwi, które wcześniej pozostawały zamknięte. Skręć w prawo i idź korytarzami cały czas do przodu, aż dojdziesz do otwartych już drzwi windy. Bądź ostrożny jednak - w międzyczasie wysiadło z niej dwóch strażników - rozwal ich, kryjąc się za rogiem i wsiądź do windy.

Etap 9 - Udeineniya Chemical Plant (Udeineniya: elektrownia)
Lokacja: Udeineniya, Syberia
Cele:
* rozwal terrorystów
* znajdź i zniszcz Nest Egg

Intro misji pokaże ci, że dwóch strażników masz już za sobą. Wejdź korytarzem do pierwszego pomieszczenia i rozwal wszystkich strażników, którzy znajdują się w środku. Otwórz zamknięte drzwi, korzystając z niebieskiego przycisku w pomieszczeniu strażniczym. Przejdź przez drzwi po lewej i rozwal kolesia, który kryje się w lewym narożniku w następnym pomieszczeniu. Otwórz drzwi za nim i rozwal wszystkich jego towarzyszy, jacy zgotowali Ci tu gorące przyjęcie. Przejdź do następnego korytarza i skręć w prawo. Zabij dwóch żołnierzy i wyjdź przez następne drzwi. Obróć się i idź cały czas prosto (drzwi po lewej jak na chwilę obecną są zawarte na głucho). Zabij kolesi i jeżeli chcesz, użyj ściennej apteczki. Naciśnij przycisk w kolejnym pomieszczeniu - zobaczysz, jak ludzie na dole zaczynają się dusić. Wróć do korytarza, którym szedłeś przed chwilą (tego z zamkniętymi drzwiami) i przejdź właśnie przez te przed chwilą zamknięte drzwi. Skręć w lewo, po czym rozwal szybę w tym pomieszczeniu, by móc zeskoczyć na zewnątrz. Zobaczysz dwoje szklanych drzwi - przy jednych stoi strażnik i wali w nie pięściami. Ty skieruj się jednak do tych drugich drzwi. Przejdź do następnego pomieszczenia i rozwal czterech strażników, którzy się tu kręcą. Podejdź kawałek do przodu, zobaczysz jak część pomieszczenia wybucha. Użyj ściennej apteczki na lewo od Ciebie, w pomieszczeniu, w którym stoi naukowiec. Kiedy Twój stan zdrowia ulegnie nagłej oczekiwanej poprawie opuść to pomieszczenie przez dziurę w ścianie i następnie - drzwi. Rozwal strażnika pilnującego końca korytarza i włącz przycisk. Wróć teraz do kilku skrzyń, które leżały na końcu pokoju i wejdź po nich do szybu wentylacyjnego. Idź nim w prawo, w lewo, później znów w prawo. Idź naprzód, po czym zeskocz do pomieszczenia ze strażnikami i rozwal ich. Kiedy wejdziesz do tego pomieszczenia, drzwi się zatrzasną, Ty zaś... cóż - zaczniesz się dusić. Nie rozpaczaj jednak - z pomocą przyjdą Ci naukowcy, którzy otworzą drzwi. Dzięki temu będziesz mógł wyjść w kolejnej części tych budynków. Użyj ściennej apteczki i wsiądź do windy. Użyj przycisku, by ją uruchomić, po czym rozwal dwóch kolejnych kolesi w następnym pomieszczeniu. Wejdź na górę sali i otwórz drzwi na prawo od windy. Użyj biało-czerwonej dźwigni i zejdź na dół, na platformę, po czym przekrocz drzwi po drugiej jej stronie. Wejdź do windy i uruchom ją, a wjedziesz do pomieszczenia z rakietą. Rozwal teraz resztę terrorystów, po czym obejrzyj filmik ukazujący fakt zniszczenia kolejnej, trzeciej już głowicy...

Etap 10 - Iraqi Town (Irak: miasto)
Lokacja: Bagdad, Irak
Cele:
* znajdź bezpieczny dom i się przebierz
* znajdź wejście do ogrodzonej bazy Amu
* znajdź i zniszcz Lightfoot

Zaczynasz na uliczce - przed Tobą rozpościera się jedno z najbardziej bajkowych miast świata - Bagdad. Nie zapominaj jednak o celu w jakim tu przybyłeś i nie zacznij udawać turysty, a przede wszystkim - nie wychodź na podwórko, tylko przygotuj snajperkę i rozwal dwóch kolesi, którzy znajdują się w uliczce na lewo od Ciebie. Bądź ostrożny - jeden z nich dzierży broń na grubego zwierza - wyrzutnię rakiet. Wyjdź teraz na zewnątrz i zabij jeszcze trzech żołnierzy, starając się przy okazji nie ranić cywilów. Jako ochrony możesz użyć skrzynek lub ciężarówki. Pozbywszy się chwilowo zagrożenia, pozbieraj leżące na skrzynkach apteczki i zbroję. Teraz wejdź w duże drzwi znajdujące się za ciężarówką i idź korytarzem w prawo, po czym skręć do pomieszczenia na lewo i znów w prawo. Znajdziesz się w pokoiku o dziwnym kształcie, w którym dwójka okien prowadzi na podwórze. Wykorzystaj snajperkę dwukrotnie - na żołnierzu, po czym strafe'ując w prawo - na snajperze stojącym na pomoście. Wyskocz przez okno na podwórze i biegnij cały czas naprzód, aż do otwartej bramy, z której wyjdzie dwóch oponentów. Zabij ich, po czym obróć się, wejdź drabiną na dach i kolejnymi dachami dostań się na ten ze świetlikiem w kształcie okręgu. Wskocz na okno po lewej, przejdź kawałek pomieszczeniem i kolejnym oknem wyskocz na zewnątrz. Wskocz teraz w duże koło i momentalnie przykucnij. Przed Tobą i za Tobą stoi strażnik. Zabij ich obu, po czym wyjdź na zewnątrz. Zabij kolesi (ponownie najwyższy priorytet dający temu z wyrzutnią rakiet), po czym wejdź do budynku znajdującego się praktycznie na wprost wejścia do tego podwórka. Obejrzysz filmik, w którym Hawk przekazuje Ci twoje nowe ubranko i nakazuje wyjść tylnymi drzwiami. Zastosuj się do polecenia i zaraz po tym wejdź drabinką na dach. Teraz rozpędź się i przeskocz na kolejny dach na prawo od Ciebie. Wejdź w drzwi na końcu balkonu i idź do przodu, w prawo i ponownie korytarzem w prawo. Zbiegnij w dół za strażnikiem i w ostatnim pomieszczeniu raz jeszcze skręć w prawo. Znajdziesz się na zewnątrz. Poczekaj aż koleś otworzy bramę na prawo od Ciebie, po czym wejdź do środka i otwórz kolejną bramę. Żołnierz zapyta Cię o dokumenty. Wyciągnij shotguna i strzel mu w głowę - to jest Twoja przepustka. Pamiętaj jednak by rozwalić dwóch kolejnych żołnierzy, po czym obróć się. Z zamkniętej bramy wyjdzie dwóch żołnierzy - jeden z wyrzutnią rakiet i jeden z bronią konwencjonalną. Rozwal ich (z wyrzutnią rakiet - pierwszego), podejdź do skrzynek w prawo i rozwal tę drewnianą - to odsłoni przed Tobą okienko. Wejdź do środka, po czym idź w prawo, przejdź koło drewnianych schodów prowadzących na górę i wejdź do piwniczki. Tu rozejrzyj się - drewniana skrzynka blokuje wyjście - rozwal ją, po czym zabij wszystkich strażników kręcących się po podwórku. Wyjdź na zewnątrz i wejdź do korytarza, który znajduje się naprzeciw. Rozwal kolesi na targu w budynku, uważając jednak - jak zawsze w takich okolicznościach - na osoby postronne i raczej niezasługujące na prezent w postaci ołowianego amuletu. Teraz podejdź jeszcze kawałek do przodu i snajperką wykończ oponentów, stojących na podwórku. Jeden znajduje się za stołem, dwóch kolejnych - na balkonach. Kiedy się z nimi uporasz zrobisz, idź w lewo i do przodu, w stronę głównego budynku. Beware: zupełnie niespodziewanie otworzy się brama za Twoimi plecami. Rozwal żołnierza, po czym wejdź w korytarzyk prowadzący do budynku. Ponownie rozwal kolesia, rozwal kolejnego, który stoi na górze, po czym wejdź na drabinkę i otwórz drzwi. Przed sobą ujrzysz mostek prowadzący do kolejnego budynku. Wyeliminuj wszystkich trzech żołnierzy będących na tym mostku, po czym szybko wejdź przez drzwi do następnego pomieszczenia, zanim koleś zdąży Cię ściągnąć z wyrzutni rakiet. Przerwa na krótką animację i bolesny powrót do rzeczywistości, gdy stoisz przy oknie, a pod Tobą jest trzech oponentów. Wyjdź na dach i zabij wszystkich trzech. Brama na lewo od Ciebie otworzy się. Rzuć tam z dwa granaty - to powinno wystarczyć na kolesia z wyrzutnią rakiet i dwa psy. Teraz zeskocz na dół i poczekaj, aż otworzy się brama na prawo od Ciebie. Rozwal dwóch kolesi, którzy wybiegną ze środka, po czym wejdź do pomieszczenia kontrolnego i naciśnij przycisk otwierający bramę. Weź jeszcze apteczkę i C4, po czym wejdź w nowo otwartą bramę.

Etap 11 - Iraqi Military Bunker (Irak: baza wojskowa)
Lokacja: Bagdad, Irak
Cele:
* znajdź i zniszcz Lightfoot
* rozwal wrogów

Na starcie przejdź podwójnymi drzwiami po prawej do środka. Zabij strażnika i weź zbroję i apteczkę. Idź naprzód - znajdziesz się na platformie z kraty. Tu rozwal kolesia stojącego poniżej, po czym naciśnij przycisk uruchamiający tę dziwną windę (znajduje się ona na lewo od Ciebie). Skręć w tunel po lewej, przy okazji rozwalając kolejnego kolesia i ponownie obróć się w lewo. Spostrzeżesz przed sobą grubą rurę - po obydwu jej stronach będą znajdować się koła. Przekręć je oba i obserwuj spektakularną eksplozję. Wpełznij w nowo powstały tunel, przeczołgaj się nim w prawo, następnie w lewo, by w końcu rozwalić strażników, którzy patrolują to pomieszczenie. Wyjdź z tunelu i przejdź przez kilka kolejnych sal wciąż zmierzając naprzód, następnie skręć w prawo i zejdź schodami na dół, przy okazji eliminując żołnierzy i podnosząc ze skrzynek pancerz i apteczkę. Przejdź obok podnośnika i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Wespnij się po drabince znajdującej się po lewej stronie, na samą górę. Kiedy znajdziesz się na zewnątrz, rzuć granat na dróżkę przed Tobą lub podejdź kawałek i podłóż tam C4. Tym sposobem łatwo uwolnisz się od zagrożenia jakie stanowi pięciu żołnierzy, którzy będą biec w Twoją stronę. Idź teraz do przodu, rozwal kolesi w korytarzu, po czym tymże samym korytarzem podejdź jeszcze kawałek tak, by dojść do ciężarówki, która stoi po prawej stronie tunelu. Ustaw się przodem do niej i poczekaj chwilę. Po parunastu sekundach ciężarówka odjedzie, a Twoim oczom ukaże się dwóch żołnierzy. Wyeliminuj ich, wyjdź wreszcie na zewnątrz i kieruj się naprzód. Przedostań się w miejsce, gdzie na lewo od ciężarówki znajdował się strażnik - podnieś apteczkę. Wyjdź stąd i idź dalej, uważając na oponenta, który wyskoczy zza murka i następnie przeciwnika atakującego z prawej strony. Dojdziesz do drzwi po lewej stronie. Tu uważaj, gdyż mają one zamiar otworzyć się i wypuścić żołnierza z wyrzutnią rakiet. Rozwal go możliwie jak najszybciej i przejdź przez nie - znajdziesz się w budynku z dwoma platformami. Zwróć uwagę na przyciski na ścianie - gdy naciśniesz je, platforma po lewej stronie wjedzie do góry. Wjedź tam wraz z nią, po czym od razu w następnym pomieszczeniu ukryj się w jakimś przytomnym miejscu (na przykład za ciężarówką bądź skrzyniami). Powód: jest tu pięciu narwańców z maszynówami. Zabij ich, podnieś pancerz, który leży za skrzynkami i skieruj się do następnego pomieszczenia. Zabij oponenta i zeskocz do rury na lewo od Ciebie. Przejdź korytarzem dalej, do miejsca gdzie zmuszony będziesz do zatrzymania się. Dokładnie w tym momencie Hawk poprosi Ciebie, byś pomógł mu podnieść most. Wyeliminuj zagrożenie z drugiej strony, co umożliwi Twojemu partnerowi uaktywnienie machinerii obsługującej most. Uwolnij się od groźby stanowionej przez nadbiegającą trójkę wrogów i przemierz most. Idź dalej, przez pomieszczenie, na którego prawej ścianie znajduje się apteczka. Obok jest przycisk, który włączy wiatraki. Zeskocz na dół i przejdź przez most poniżej - znajdziesz się w pomieszczeniu z szybami wentylacyjnymi. Wejdź w ten na wprost, skręć nim w prawo, potem idź do przodu i skręć w drugą odnogę po prawej. Trafisz do pomieszczenia, w którym niedawno zginął robotnik. To powinno dać Ci do myślenia - nie idź pomostem, tylko przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. Wejdź w kolejny szyb, potem w następny i idź cały czas do przodu. Na jego końcu spotkasz Hawka, który zlokalizował kolejną bombę.

Etap 12 - Iraqi Airfield and Cargo Plane (Irak: lotnisko i samolot dostawczy)
Lokacja: Bagdad, Irak
Cele:
* znajdź i zniszcz Lighfoot
* zatrzymaj Amu przed zabraniem bomby
* rozwal wrogów

Nim zdecydujesz opuścić to pomieszczenie, zbierz granaty, apteczkę i pancerz. Dopiero dopełniwszy tej powinności otwórz drzwi i postaraj się, robiąc jak najmniej hałasu, zlikwidować najbliższych oponentów. Biegnij w kierunku ciężarówki i wejdź do pomieszczenia za nią. Otwórz drzwi na lewo i przejdź przez nie. Wyczekaj do chwili, gdy czołg zniknie Ci z oczu, po czym rozwal kilku kolesi, którzy biegną w Twoją stronę. Nie koniec jednak na tym - wyciągnij snajperkę i wychyl się w lewo. Stoi tam pojedynczy cel - strzel weń. Dopiero wtedy przemierz podwórze i wbiegnij na schody po lewej. Rozwal kolesia i zejdź na dół, aż do dużych drzwi. Otworzą się one przed Tobą, zza nich zaś wybiegnie trzech strażników. Zabij ich jak setki poprzednio. Jeżeli nie byłeś wystarczająco dyskretny, zza Twoich pleców może wypaść kolejnych trzech strażników. Otwórz drzwi ponownie i wejdź do środka. Zeskocz na dół i weź ze skrzynek pancerz i apteczkę. Teraz pójdź na lewo, wejdź na drabinkę i naciśnij przycisk - to uaktywni poziomą windę ze skrzynkami. Wskocz na nią i przejedź do kolejnego pomieszczenia. Tu zeskocz i wejdź na kolejną drabinkę. Na górze zastrzel strażnika, po czym otwórz drzwi i wyjdź nimi na zewnątrz. Rozwal kolesia stojącego na schodach, po czym rzuć granatem w tych za barierkami. Kiedy padną wykazując ogólną niechęć do poruszania się, wejdź do tego pomieszczenia, obróć się i rozwal kolesi znajdujących się w pokoju nad Tobą. Wejdź teraz na górę, otwórz drzwi, obróć się o 180 stopni i wejdź w kolejne drzwi na prawo od tamtych. Rozwal kolesia i idź do przodu. Jeżeli chcesz, możesz podreperować swoje zdrowie apteczką, która znajduje się na prawo od Ciebie. Dobrze - teraz otwórz drzwi, rozwal kolesia i podejdź do klatki kontrolnej. Rozwal zamek, podejdź do maszyny sterującej i... momentalnie przykucnij - dzięki temu, mimo że posypią się strzały z pomieszczenia obok, to jako że przeciwnik Cię nie widzi, niewiele szkody przyniosą. Dla świętego spokoju zastrzel go korzystając ze snajperki i wychylając się zza maszyny. Dopiero wtedy też przesuń dźwignię (dwa razy) - szyna zadziała na bramę niczym taran. Wyjdź stąd i przejdź przez otwartą bramę. Otwórz drzwi po lewej od siebie i nie wychodząc na zewnątrz wyeliminuj jak najwięcej oponentów. Teraz wyjdź, pobiegnij w prawo i schowaj się za skrzynkami. Poczekaj, aż czołg odda kilka niecelnych strzałów, po czym wychylając się i ukrywając, rozwal jego wieżyczkę. Po jego zniszczeniu pójdź w stronę ognia i przejdź obok skrzynek (niszcząc przy okazji trzech strażników) na lotnisko (niszcząc już na nim kolejnych dwóch wrogów). Wejdź do samolotu. Dowiesz się, że Hawk potrzebuje trochę czasu, zanim włączy samolot. Czeka Cię więc jego obrona. Stań przed wejściem do samolotu i nie pozwól, by żaden oponent się przedarł w jego pobliże. Kiedy pojawi się grupa atakująca z prawej strony, niszcz ich granatami lub ogniem ciągłym. Kiedy oponenci pojawiać się będą z lewej strony - ściągaj ich precyzyjnymi strzałami ze snajperki. Wreszcie kiedy... skończy Ci się amunicja, pobiegnij szybko na początek samolotu i uzupełnij zapasy, po czym od razu wróć w poprzednio zajmowane miejsce. Po zabiciu kilkunastu przeciwników, Hawkowi nareszcie uda się uruchomić silniki samolotu. Tym samym też misja zakończy się sukcesem.

Etap 13 - Armory Briefing #2 (Zbrojownia)
Lokacja: Księgarnia Lasky's w Nowym Jorku
Cele:
* skontaktuj się z Samem
* przygotuj się na kolejną misję

Tutaj postępuj podobnie jak w etapie trzecim - zejdź schodami na dół, wejdź do księgarni, podejdź do Sama i pogadaj z nim. On zaprowadzi Cię do ukrytego pomieszczenia, w którym dostaniesz kolejne zlecenie. Podejdź do komputera, przyjmij zadanie, wyposaż się w broń i... zacznij kolejny etap.

Etap 14 - New York Warehouse (Nowy Jork: magazyn)
Lokacja: Nowy Jork
Cele:
* zatrzymaj handel bronią
* złap Sabre'a
* rozwal terrorystów

Zaczynasz stojąc za ciężarówką. Wskocz do niej, wtedy drzwi do niej się zamkną, a przez dach wskoczy punk. Zabij go, po czym już przy wyjściu z auta - postąp podobnie z kolejnym wrogiem. Wyjdź z ciężarówki i obróć się na lewo, w stronę kolejnego przeciwnika. Kiedy i ten padnie, podejdź kawałek i przejdź przez drzwi na prawo. Zabij kolesi po drugiej stronie siatki, po czym wejdź po skrzynkach po prawej i przeskocz nad siatką. Opuść to miejsce wychodząc drzwiami po lewej. Idź cały czas do przodu, eliminując nowych wrogów. Kiedy znajdziesz się na podwórku za domami, zniszcz czerwoną beczkę w prawym narożniku podwórka - to spowoduje, że słup telefoniczny zwali się na kratę, co pozwoli Tobie przejść do kolejnego obszaru gry. Idź dalej, neutralizując kolejnych wrogów. Gdy usłyszysz nad sobą strzały, podnieś głowę i zabij kolesia stojącego w kontenerze. Wejdź na górę i wyciągnij z kontenera dwa ładunki C4. Teraz biegnij naprzód, do momentu, gdy znajdziesz się na podwórku z parą drzwi. Zabij wszystkich gangsterów, po czym wejdź w te jedyne, które dały się tutaj otworzyć. Bądź przygotowany jednak by zwalczyć czterech oponentów którzy są w środku. Weź amunicję z kontenera, po czym wyjdź z tego pomieszczenia drzwiami po drugiej stronie pomieszczenia. Idź teraz w lewo, po czym w prawo. Wejdź do kolejnego pomieszczenia przez srebrne drzwi. Zabij wszystkich i obróć się w stronę skrzynek. Po Twojej prawej stronie znajduje się apteczka, więc jeżeli potrzebujesz pomocy - użyj ją. Wejdź schodami na górę i przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia. Zobaczysz filmik, w którym Sabre wykonuje wymianę broni, po czym - spostrzegłszy Cię - ucieka, zostawiając jednak paru swoich podwładnych. Zabij ich, używając do tego broni maszynowej lub granatu i zeskocz w dół. Podbiegnij do zwłok - jeden z kolesi miał ciężki karabin maszynowy - przywłaszcz go sobie. Wyjdź drzwiami, którymi w chwilę wcześniej opuścił towarzystwo Sabre i zabij wszystkich członków gangu znajdujących się na zewnątrz. Przejdź pod pierwszą ciężarówką, po czym obróć się w prawo i zabij gangstera, który na niej stoi. Przejdź pod drugą ciężarówką i skręć w prawo, by znaleźć pomieszczenie, w którym leży pancerz. Wróć do pierwszej ciężarówki i idź cały czas prosto (by drzwi, którymi tu wszedłeś, były na lewo od Ciebie). Obróć się w prawo i idź cały czas do przodu, aż dojdziesz do siatki z wysokim napięciem, przy której czyha kolejny oponent. Strzel weń, a spadnie on na siatkę, co spowoduje z kolei, że brama, która wcześniej była zamknięta, otworzy się. Przejdź przez tę bramę, a zobaczysz Sabre'a biegnącego przed Tobą.

Etap 15 - New York Steam Tunnels (Nowy Jork: tunele parowe)
Lokacja: Nowy Jork
Cele:
* złap Sabre'a
* rozwal terrorystów

Wskocz w rurę i pełznij nią cały czas naprzód. Już po chwili będziesz mógł z niej wyjść i pobiec do przodu tunelami, goniąc Sabre'a. Otwórz drzwi i wbiegnij do pomieszczeń. Uważaj jednak: tutaj sprawdzić się będziesz musiał w walce z naprawdę wieloma członkami gangu Sabre'a. Toruj sobie drogę brnąc uparcie naprzód i przy okazji zabierając ze sobą apteczkę i amunicję. Kiedy wyjdziesz z budynku i znajdziesz się na rampie, z której możesz zeskoczyć na dół, nie rób tego. Idź prosto i wejdź do małego pomieszczenia. Jest tutaj apteczka, którą możesz podreperować swoje siły witalne. Teraz wyjdź z tego pomieszczenia i zeskocz w dół. Biegnij do przodu, potem w lewo, przebiegając koło uszkodzonych rur. Przebiegnij przez kilka kolejnych pomieszczeń, aż staniesz przed torowiskiem. Poczekaj aż przejedzie pociąg, po czym zabij wroga, którego spostrzeżesz po drugiej stronie torowiska. Teraz przeskocz przez tory (uważaj, by nie spaść na nie!) i otwórz sobie drzwi prowadzące do kolejnego pomieszczenia. Zabij trzech oponentów i otwórz kolejne drzwi, po czym od razu je zamknij - dzięki temu granat rzucony przez kolesia w tamtej sali wybuchnie jeszcze w tamtym pokoju. Wykończ ich i zbiegnij schodami na sam dół, do miejsca, w którym rura blokuje ścieżkę. Teraz wejdź w ciemny, zniszczony tunel i idź nim naprzód - po chwili znajdziesz się na stacji metra. Zabij wszystkich oponentów, weź granaty, które znajdują się w skrzynkach, po czym wejdź w kolejny ciemny tunel (na lewo od poprzedniego). Znajdziesz się na kolejnej stacji. Zabijaj wszystkich oponentów, którzy się będą tutaj pojawiać do momentu, gdy etap zostanie zaliczony.

Źródło - GRYnaPC



 Dalej  » 








 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Gofer
Aktualizacja: 06·12·2004 - 19:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.064727 sek.