|
06·12·2002 - 20:01 - SK8[pL] - Edit
| ee ja niewiem o co tu za bardzo chodzi poprostu nie rozumiem albo jestem temty prosil bym zeby ktos opisal mi jak zrobic skina ak z celownikiem optycznym i wyzutnia od m 4 a i jeeszcze z tlumikiem od mp 5 lub niehc opisze mi doklandie jak zrobic skina bo ja nie kapuje tego co jest napisana wyzej dobra zapisalem plik i jak dodac do ak wyzutnie od m 4??? i celownik optyczny !! czy ktos wie co zrobic zeby w trybie multiplayer pojawialy siem skiny te ktorek zrobic?
|
|
|
08·12·2002 - 08:02 - [FPP]Gazdzik - Edit
| jakbys zrobil cos takiego to by byl MOD. A tutaj jest opisane jak zrobic SKINA. SKIN jest to nakladka na (w naszym przypadku) bron. Czyli zmieniasz wyglad broni a nie jej cechy takie jak granatnik, tlumik itp.
|
|
|
31·10·2002 - 20:01 - SlotH - Edit
| Hi. Mam problem z programem ModView. Potrzebuje wiedzieć jakie pliki mam skopiować do base\skeletons. Kiedy próbuje otworzyć jakikolwiek skin (czy to mój czy oryginalny) np. AK czy hummera dostaje następującą informacje o błędzie:
R_LoadMDXM: missing animation file skeletons/objects/finca/cars/hummer/hummer for mesh hummer.glm
Z tego wnioskuje że brakuje szkieletu modelu i nie mogę otworzyć skinu. Wszystkie pliki mam dobrze umiejscowione tak jak mówi tutorial np.: D:\...\sof2skinmod\SOF2skinmod\\base\models\objects\Finca\cars\hummer\hummer.glm
Więc jażeli ktos wie jakie pliki mają być w katalogu base\skeletons i gdzie się znajdują...w jakim pk3 Bardzo Proszę o pomoc. Mój @ [email protected]
SlotH
|
|
|