f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


sof.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · s·o·f | Vergara's Mansion

Solucja

Vergara's Mansion

VERGARA'S MANSION - GROUNDS
Kup na misję SOCOMA z tłumikiem, M4 oraz strzelbę snajperską. Poza tym oczywiście zwykłe granaty i gogle noktowizyjne. Zaczynasz w ogrodzie, wyjmij SOCOMA, zacznij strzelać w kamerę po lewej i ją zniszcz (dwa celne strzały wystarczą - wiedz, że gdy kamera cię zauważy, to włącza się alarm i czasami zjawia się ktoś nieproszony. Ale to tylko czasem. Potem oddal się, wyjmij snajperkę i strzel w kolesia za kolumnami naprzeciwko. Idź w prawo, zacznij strzelać ze snajperki - zabij dwóch stojących przy wejściu do posiadłości, potem poczekaj chwilę na trzeciego. Idź w lewo i z SOCOM'a zniszcz kamerę. Naprzeciwko jest wieża z karabinem maszynowym, a strażnika go obsługującego nijak nie trafić. Nie idź tam więc, tylko zawróć i przed siebie. Po prawej patroluje dwóch, pomiędzy murem, a domkiem po lewej jest jeszcze jeden - kolejność ich uśmiercania pozostawiam tobie, najlepiej strzelać ze snajperski. Przy domku naprzeciwko, nad drzwiami jest kamera - niech jej nie będzie. Idź za ten domek wzdłuż muru, gdy skręcisz w prawo, przygotuj się do zabicia dwóch przeciwników - psa i strażnika (używaj M4 lub AK74). Wróć się, wybiegnie na ciebie jeden strażnik - możesz użyć dubeltówki. Skręć w lewo, a wpadniesz na kolejnego - szybka seria z karabinu ostudzi go. Nad zielonym murem, w oddali zauważysz kamerę - zdejmij ją z SOCOM'a. Wróć się do domków i spróbuj wejść do któregoś. Da się wejść do tylko jednego, tego z klatkami dla psów. Najpierw zabij strażnika w pokoju naprzeciwko, a potem zastrzel psy. Idź do pokoju, weź amunicję i wyjdź. Za rogiem spotkasz przeciwnika. Idź do muru zielonego muru z jakimś karabinem - z bramy naprzeciwko z prawej po kolei zaczną wybiegać strażnicy. Najlepiej kucnąć lub ukryć się za rogiem i po kolei ich zdejmować - będzie ich aż pięciu. Idź do bramy, wychyl się, ze snajperki zdejmij strażnika na dachu. Zmień na zwykłą broń. Idź dalej wzdłuż zielonego muru, po chwili wybiegnie na ciebie pies, a za nim z prawej - dwóch jego panów. Wszystkich potraktuj w ten sam sposób. Wyjdź na plac i spójrz w prawo - snajperką zdejmij strażnika w oddali (bez powiększenia ledwo co będzie go widać), a następnie tak samo załatw stojącego w drzwiach po prawej. Odwróć się i idź do budynku po lewej z wyjętą dubeltówką. Jak tylko wejdziesz, zrób z niej użytek na strażniku, który wypadnie z prawej. Przeszukaj to pomieszczenie i wejdź po drabinie na górę - zabierz pancerz i spójrz na drzwi - wbiegnie przez nie strażnik, załatw go jakiś karabinem. Wyjdź z budynku. Wychyl się zza rogu i zabij kolejnego strażnika, który tu przybiegnie. Na tym samym budynku jest kamera - zniszcz ją za pomocą SOCOM'a. Natychmiast odwróć się w lewo, gdyż tam pojawi się nowy strażnik. Idź wzdłuż muru do widocznych z oddali drzwi tak, aby karabin z lewej cię nie dosięgną. Ukryj się za otwartymi drzwiami i wychyl z karabinem. Zza rogu wbiegać będą po kolei przeciwnicy i po kolei ginąć, będzie ich pięciu. Przeszukaj pokój w środku, a następnie wróć się do basenu przez wcześniej ominiętą bramę. Idź w prawo, do zamkniętej bramy, odwróć się - pojawi się dwóch strażników - jeden za basenem, a drugi tuż po prawej. Idź w prawo - na ścianie posiadłości jest jakaś okratowana powierzchnia, można się po niej wspiąć na górę. Idź lewą stroną do końca, potem zejdź na dach i zbliż się do pokazanego na obrazku wentylatora. Otwórz go (klawisz użycia) i wejdź do środka, a potem w prawo.

VERGARA'S MANSION - MAIN HOUSE
Musisz dostać się do piwnic. Na początku idź wentylacją do dziury w podłodze, którą dostaniesz się na dół. Patrząc na kurtki otwórz prawe drzwi, potem w łazience kolejne - trafisz do sypialni, gdzie będzie pierwszy przeciwnik. Zabierz pancerz i wróć się do pokoju z kurtkami. Skorzystaj teraz z prawych drzwi - wyjdź na korytarz, wróć się i za róg. Poczekaj na pierwszego kolesia. Wychyl się i zabij kolejnych dwóch - karabin lub dubeltówka. Idź prosto, w korytarzu po lewej będzie kolejny koleś, wyjdzie z lewej. Ty idź prosto do końca, przeszukuj pokoje i zabieraj amunicję, apteczki i pancerz. Potem przeszukaj pokoje w korytarzu, gdzie zabiłeś ostatniego przeciwnika, tak dojdziesz do schodów na dół. W składziku po prawej jest amunicja, idź do drzwi po lewej, prosto, otwórz drzwi do kuchni - po lewej będzie strażnik. Odwróć się do tyłu - drzwi, z których wyszedłeś mają sąsiada. Przeszukaj cały dół, a następnie skorzystaj z nich. Dojdziesz do pokoju z sejfem - otwórz go (klawisz użycia), a uzyskasz sporo ciekawych informacji. Otwórz drzwi, od razu zacznij strzelać do dwóch przeciwników, po ich unieszkodliwieniu wejdź do pokoju. Skorzystaj z drzwi po prawej, w sali projekcyjnej czai się strażnik po lewej. Wyjdź i do barierki, z drzwi po prawej wybiegnie dwóch. Po ich zabiciu pozbieraj wszystkie przedmioty z sąsiednich pokoi i zejdź schodami do piwnicy.

VERGARA'S MANSION - WINE CELLAR
Idź prosto, do większej sali - naprzeciwko będzie pierwszy przeciwnik, a zaraz po lewej - kolejny. Idź w głąb sali z kręglami, z prawej strony otworzą się za ladą drzwi i stanie w nich strażnik - zabij go i przeszukaj jego pokój, jest tam sporo przydatnych przedmiotów. Zabij jeszcze jednego strażnika, który wybiegnie z głębi sali. Idź do ominiętych drzwi po tej samej stronie (pozostałe wszystkie są zamknięte). Prosto i do sauny po prawej, odwróć się - z drugiej strony wybiegnie dwóch strażników, zabij ich z daleka. Potem wejdź do łazienki na końcu tego korytarza (drzwi tuż obok sauny), jak tylko wejdziesz, odwróć się - kolejna parka pojawi się z tyłu. Ukryj się za rogiem i zdejmij ich, a potem przeszukaj łazienkę. Wyjdź z łazienki i skieruj się w prawo, do składu. Ukryj się za rogiem, otwórz drzwi i zacznij po kolei zabijać wrogów w środku. Jest ich trzech, z czego jeden stoi tuż za półką po lewej, uważaj, by cię nie trafił. Gdy ich zabijesz, przeszukaj pomieszczenie i wejdź po drabince po lewej do wentylacji. Idź przed siebie do drugiej dziury - tam z góry zdołasz zabić dwóch strażników. Aby dobić resztę, będziesz musiał zeskoczyć na dół - połowa ze strażników (jest ich czterech) nie ma broni, więc będzie uciekać lub zabierać broń martwych kolegów. Zabij ich po kolei. Potem wyjdź na korytarz, w lewo, ukryj się za rogiem, wychyl i zabij kolejnych trzech przeciwników w środku. W sali idź jedyną możliwą drogą, na razie nie schodź na dół, tylko otwórz zielone drzwi po lewej - załatw strażnika, który pojawi się w sali z kręglami, a następnie jego kolegę po prawej. Teraz wróć się do schodów, zejdź na dół, od razu zdejmij strażnika, który wybiegnie z pokoju, a następnie jego kolegę po lewej. Przeszukaj strzelnicę, jest tu sporo broni, a także apteczki. Otwórz stalowe drzwi (klawisz użycia) i wejdź tyłem, patrząc na drzwi - pojawi się dwóch strażników, których zabij. Weź wszystko, co możesz - z pełnym zdrowiem, pancerzem i amunicją wyjdź ze strzelnicy i w lewo, do zielonych drzwi, po schodach na dół. Stań przed wejściem - najpierw spójrz w prawo (wychyl się), zabijesz strażnika i snajpera za murem. Potem wychyl się patrząc w lewo - zabijesz jednego strażnika, po czym zbliż się, aby w drzwiach po lewej zdjąć kolejnego, z granatem dymnym. Idź w prawo, wychyl się zza kolumny i zabij strażnika (ma także granat dymny). Przejdź do ostatniej kolumny i znów się wychyl - po lewej za murkiem będzie snajper. Zabierz amunicję i idź do drzwi, w których zabiłeś strażnika z granatem. Prowadzą one do korytarza, do następnej sali z winem. W korytarzu stoi strażnik, który czeka tylko na kulkę. Znów zaczniesz się wychylać. Najpierw popatrz w lewo i zabij pierwszego strażnika, potem w prawo - zabijesz dwóch, z czego jeden może zacząć biec w lewo, więc uważaj. Idź w lewo, w głąb sali - po prawej jest snajper, wychyl się zza półki z winem i zdejmij go. Idź do końca sali, do biurka, odwróć się i popatrz na drzwi, którymi tu wszedłeś. Najpierw zabijesz pierwszą parę wrogów... ... a następnie drugą, uważaj na ich granaty dymne, najlepiej zabijać ich z daleka. Tajne przejście obok stoliku i krzesła powinno stać otworem - jeśli nie, to wejdź na podest i zejdź. Po lewej spotkasz pierwszego strażnika, a dalej w głębi korytarza - drugiego. Dojdź do kręconych schodów i zejdź na dół.

VERGARA'S MANSION - BUNKER
Na dobry początek czeka cię dość długa walka z dużą ilością przeciwników, ukrytych w następnym pokoju. Jeden wybiegnie, zdejmij następnego w środku - możesz używać snajperki, aby zabić następnych dwóch. Strzelaj i strzelaj, rzucaj granatami. Gdy zabijesz kolejną parę, zbliż się i stań pomiędzy wejściem, a murem. Tak wychylony eksterminuj przeciwnika. Wejdź do środka i od razu skieruj uwagę na zejście na dół - wybiegnie stamtąd para strażników, których szybko zabij. Przeszukaj ten pokój, weź amunicję i zejdź na dół, a potem w lewo. Trzymając się muru dojdziesz do dwóch strażników - wychyl się i zdejmij obu. Idź w prawo, do korytarza - po chwili drzwi się otworzą i wybiegnie dwóch strażników. Kucnij i pojedynczymi strzałami ostudź ich zapał. Idź prosto, w lewo, wychyl się i zabij snajpera strzelbą snajperską. Gruzy nie pozwolą ci przejść, drzwi są zamknięte, trzeba będzie pójść prawą drogą. Wejdź do pokoju, szafka zasłania przejście, otwórz więc drzwi po lewej, w pokoju zabij dwóch strażników. Idź dalej, w prawo, potem przez drzwi obok szafki do pokoju, gdzie spotkasz kolejną parę strażników. Otwórz drzwi naprzeciwko po prawej, zabij strażnika w pokoju naprzeciwko, potem drugiego po prawej. Idź w lewo, do składu, gdzie ukrywa się Sanchez. Musisz go zabić - najlepiej zrobić to granatami - rzuć dwa w miejsce, gdzie stoi, uprzednio stając blisko ściany. Weź od niego kartę (klawisz użycia), a następnie wyjdź ze składu i w lewo - użyj karty na drzwiach (ponownie klawisz użycia).








 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Glan
Aktualizacja: 31·10·2002 - 17:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 27 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.069842 sek.